Darmowa porada

Wpisz poniżej swoje pytanie, aby otrzymać darmową poradę.

Artykuły

Skorzystaj z bazy wiedzy
rachunkowej SIGMAPARTNER

Jakie rodzaje faktur można wystawiać w programie ERPXT?

W Comarch ERP iFaktury który udostępniamy klientom pozwala na gromadzenie danych zgodnie z Ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych i aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem w sprawie prowadzenia księgi przychodów i rozchodów.

W przypadku wprowadzania dokumentów w części handlowej lub Rejestry VAT zostają one automatycznie zaksięgowane przez program. Poniżej ogólna charakterystyka związana z wystawianiem faktur oraz ich rodzajów:

Faktura sprzedaży – na liście faktur widoczne są faktury sprzedaży, faktury zaliczkowe i finalne. Istnieje możliwość filtrowania listy faktur sprzedaży.

Formularz kontrahenta – po skorzystaniu z przycisku Dodaj pojawia się nowa karta kontrahenta, na której Użytkownik może uzupełnić jego wszystkie dane.

Rozliczenia z kontrahentami i wydruk ponaglenia zapłaty – użytkownik może dokonywać rozliczeń zobowiązań i należności.

Formularz rachunku – wystawienie rachunku jest możliwe przez naciśnięcie Dodaj na liście rachunków.

Paragony – lista paragonów jest od razu dostępna po wybraniu przycisku oznaczonego ikoną Paragony. Istnieje możliwość filtrowania listy paragonów. Aby wybrać jedną z potrzebnych opcji należy kliknąć odpowiedni filtr.

Faktury proforma – Faktury proforma to dokument, za pomocą którego Użytkownik może rejestrować składane przez swoich Klientów zamówienia.

Operacje na dokumentach – można wyświetlić dla konkretnego dokumentu listę korekt. Na liście korekt po zaznaczeniu danego dokumentu w nagłówku dostępne są kontekstowo przyciski umożliwiające edycję (podgląd)/ wydruk/ wysłanie e-mailem, a w przypadku korekt niezatwierdzonych również usunięcie.

Opcja, która pozwala na otrzymanie faktur drogą elektroniczną – pozwala na wysyłanie dokumentów do klienta na podany adres w formie PDF.

Wydruki dokumentów – na wydruku pobierany jest numer rachunku bankowego, przypisanego do dokumentu pod numerem banku drukowany jest kod SWIFT.

Wydruki ponaglenia zapłaty ,

Przekształcanie dokumentów,

Korekta do dokumentu – na korekcie ustawiany jest automatycznie taki sam numer rachunku, jak na dokumencie korygowanym.

Chcesz wiedzieć więcej na temat poruszony w artykule?

Napisz do nas! Eksperci z biura rachunkowego SigmaPARTNER odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i przedstawią Ci cennik usług.

Inne artykuły

Jaką funkcję ma optymalizacja kosztów w firmie?

miesięczne rozliczenie działalności gospodarczej

Optymalizacja to według definicji organizowanie działań lub procesów w taki sposób, aby dały jak największe efekty przy jak najmniejszych nakładach. Optymalizacja kosztów w firmie może dotyczyć zarówno kwestii finansowej, jak i czasu poświęconego na poszczególne zadania. Odnalezienie rozwiązań, które zredukują czas, energię czy pieniądze potrzebne na wykonanie poszczególnych działań w firmie przyczynią się do jej […]

Czytaj więcej

Jak zrobić by sklep sam pracował dla Ciebie? Rozwiń sprzedaż internetową a E-sklep wypróbuj za darmo.

Poznaj rozwiązania, które rozwiną Twoją sprzedaż internetową Sektor ERP Specjalizujemy się w ksiegowosci ale nasi partnerzy są specjalistami we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań do zarządzania dla mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Nasze produkty to elastyczne rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb branżowych. Od lat zajmujemy czołowe miejsca w rankingach producentów oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. […]

Czytaj więcej

Jak nie dać się okradać i zadbać o przyszłość?

Gdzie wysłać Ebooka?

Zadzwoń do nas +48 500 300 788

Masz Jakiekolwiek pytania?

Napisz do nas