Darmowa porada

Wpisz poniżej swoje pytanie, aby otrzymać darmową poradę.

    Oświadczam, że zapoznałem/am się z polityką prywatności.

    Cennik biura rachunkowego

    Cena jest po to, by łatwiej
    określić temat rozmowy.

    Cennik biura rachunkowego

    * Powyższe ceny za usługi księgowe są cenami NETTO. Do cen należy doliczyć aktualnie obowiązującą stawkę VAT.

    Rozumiemy, że w biznesie nie ma miejsca na złe decyzje zarówno podatkowe, jak i finansowe. Biuro rachunkowe SigmaPARTNER z Lubonia pod Poznaniem dokłada więc starań, by swoim Klientom zawsze zapewniać korzystny stosunek należności do jakości obsługi, dlatego w naszej ofercie znalazły się usługi Optymalizacji Podatkowej (Kancelarie Prawno -Podatkowe), Pozyskania środków na rozwój i finansowanie Startapów oraz oferta zarządzania przedsiębiorstwem poprzez wdrożenie Systemu Ciągłej Poprawy w Oparciu o Teorię Ograniczeń

    Szczegółowo rozpisane koszty pełnej księgowości i cennik biura rachunkowego usług księgowych SigmaPARTNER dla mniejszych przedsiębiorstw umożliwiają nam rozliczanie się z Klientem na jasnych zasadach. W szczególnych przypadkach, których nie obejmuje nasz cennik, dla obsługi pełnej księgowości oraz ceny usług dla małych firm rozliczany są indywidualnie. Obsługa kadrowo-płacowa również należy do usług rozliczanych na podstawie potrzeb danego przedsiębiorstwa.

    Poza kosztem obsługi kadrowo-płacowej, czy sytuacją, gdzie firma podlega bardziej skomplikowanym procedurom, dla wszystkich pozostałych działań oraz do określonej liczby rozliczanych dokumentów mamy stałe stawki.

    Jeśli wciąż się wahasz, z pewnością zmienisz zdanie po zapoznaniu się z naszym cennikiem. Biuro finansowo-podatkowe SigmaPARTNER to pełna transparentność rozliczeń!


    Nazwa UsługiCena
    Możliwe rabaty dla usług

    Przewidujemy rabaty dla usług księgowych do 114%.
    Więcej informacji mogą Państwo znaleźć klikając w ten link.

    Wirtualna Asystentka

    Dowiedz się więcej klikając w ten link.

    Dropshipping
    • Od 0 do 2 dokumentów – 182 PLN
    • Od 3 do 10 dokumentów – 247 PLN
    • Od 11 -30 dokumentów –350 PLN
    • Od 31 -70 dokumentów –477 PLN
    • Od 71-120 dokumentów –617 PLN
    • Od 121-170 dokumentów –744 PLN
    • Od 171 -200 dokumentów –872 PLN
    • 201 i więcej – stawka indywidualna
    Sporządzanie bilansu oraz rachunku wyników na żądanie klienta

    337,00 zł

    Rozliczenie kadrowo płacowe miesięczne – do 1 pracownika ( indywidualnie ustalone z klientem)

    35,00 zł do 100 zł

    Korekta deklaracji VAT lub CIT z winy klienta (np. w związku z niedosłaniem na czas wszystkich dokumentów księgowych)

    111 zł

    Pełne usługi księgowe dla spółek z o.o.

    Poniższe kwoty przedstawiają wysokości poszczególnych abonamentów, jednak mogą zostać zmodyfikowane w przypadku bardziej skomplikowanej procedury księgowej o czym klient jest zawsze wcześniej informowany:

    • Od 0 do 10 dokumentów – 766 PLN miesięcznie
    • Od 11 do 40 dokumentów – 1073 PLN miesięcznie
    • Od 41 do 70 dokumentów – 1224 PLN miesięcznie
    • Od 71 do 120 dokumentów – 1364 PLN miesięcznie
    • Od 121 do 170 dokumentów – 1530 PLN miesięcznie
    • Od 171 do 210 dokumentów – 1684 PLN miesięcznie
    • Każde kolejne 100 dok. – 125 PLN miesięcznie
    Usługi księgowe dla spółek w Anglii

    Do 50 dokumentów miesięcznie, obroty do £150,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £180 miesięcznie
    Do 150 dokumentów na miesiąc, obroty do £350,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £250 miesięcznie
    Bez ograniczeń dokumentów, obroty do £600,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £320 miesięcznie
    Bez ograniczeń dokumentów, obroty do £1,000,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £450 miesięcznie
    Bez ograniczeń dokumentów, obroty do £1,500,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £550 miesięcznie
    Bez ograniczeń dokumentów, obroty powyżej £1,500,000 na rok – cena do ustalenia

    PAKIET MINI – Głównie w celu optymalizacji podatkowej.

    Do 50 dokumentów, obroty do £80,000 na rok – £100 miesięcznie / mniej niż 10 transakcji miesięcznie to £80

    Dodatkowe opłaty

    Dodatkowy pracownik – £15 miesięcznie
    CIS Return do 5 subcontractors – £35 miesięcznie (dodatkowy subcontractor £10 miesięcznie)
    Rozliczanie transakcji walutowych – (przy pakietach liczących liczbę dokumentów każda transakcja jest liczona *2, przy pakietach bez limitu abonament jest 20% droższy)
    VAT/VAT MOSS przy opcji MINI – £50 miesięcznie
    Do liczenia transakcji liczymy wszystko – fakturę zakupu, sprzedaży i każdą transakcję bankowa x1
    Confirmation statement – £13
    Late fee payment plus 5% odsetek – jeśli faktura jest nieopłacona ponad 21 dni – do każdej faktury – £90
    Jeśli firma prosi o coś 3 raz, a klient dalej nie przesyła to liczę £15 za kolejne przypomnienie
    Dodatkowe przypomnienia – £15 za kolejne przypomnienie (W przypadku gdy firma prosi o coś już 3 raz np. brakujący wyciąg bankowy, faktura ets)

    Rejestracja spółki z o.o.

    1850 zł,

    w cenie: koszty sądowe i urzędowe, rejestracyjne: Vat, ZUS, podatek PCC, opłata od czynnosci cywilnoprawnych.

    Zakładanie spółek w Anglii

    Rejestracja spółek Ltd.:

    150 GBP.

    Adres rejestracyjny LTD tzw. Virtual Office ( jeśli klient nie ma swojego to  dodatkowo: 165 GBP/na rok)

    Sporządzenie rocznego Sprawozdania Finansowego
    • Przygotowanie sprawozdania finansowego do badania przez biegłego rewidenta oraz asysta przy badaniu – w zależności od wymagań biegłego: od ok. 1500 zł.
    • Opracowanie polityki rachunkowości i ZPK: 750 zł.
    • Weryfikacja ksiąg i rozliczeń podatkowych za okresy poprzedzające podjęcie współpracy – wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od czasochłonności i ilości korekt.
    • Kwota nie mniejsza niż jednomiesięczna opłata abonamentu: minimum 500 zł
    Jednoosobowa działalnosć gospodarcza
    • Od 0 do 10 dokumentów – 127 PLN
    • Od 11 -30 dokumentów –230 PLN
    • Od 31 -70 dokumentów –358 PLN
    • Od 71-120 dokumentów –497 PLN
    • Od 121-170 dokumentów –625 PLN
    • Od 171 -200 dokumentów –754 PLN
    • 201 i więcej – stawka indywidualna
    Konsultacje (dla klientów konsultacje są darmowe)

    250 zł

    Zdalny moduł programu Comarch ERP Optima do wystawiania i podgladu oraz raportowania faktur online (300 zł jednorazowo na rok)

    50 zł / miesiecznie

    Jak nie dać się okradać i zadbać o przyszłość?

    Gdzie wysłać Ebooka?

    Zadzwoń do nas +48 500 300 788

    Masz Jakiekolwiek pytania?

    Napisz do nas