Darmowa porada

Wpisz poniżej swoje pytanie, aby otrzymać darmową poradę.

Cennik

Cena jest po to, by łatwiej
określić temat rozmowy.

Cennik usług

* Powyższe ceny są cenami NETTO, do powyższych cen należy doliczyć aktualnie obowiązującą stawkę VAT

Rozumiemy, że w biznesie nie ma miejsca na złe decyzje zarówno podatkowe, jak i finansowe. Biuro rachunkowe SigmaPARTNER z Lubonia pod Poznaniem dokłada więc starań, by swoim Klientom zawsze zapewniać korzystny stosunek należności do jakości obsługi.

Szczegółowo rozpisane koszty pełnej księgowości i cennik usług księgowych biura rachunkowego SigmaPARTNER dla mniejszych przedsiębiorstw umożliwiają nam rozliczanie się z Klientem na jasnych zasadach. W szczególnych przypadkach, których nie obejmuje nasz cennik, koszt pełnej księgowości i usług dla małych firm rozliczany jest indywidualnie. Obsługa kadrowo-płacowa również należy do usług rozliczanych na podstawie potrzeb danego przedsiębiorstwa.

Poza kosztem obsługi kadrowo-płacowej, czy sytuacją, gdzie firma podlega bardziej skomplikowanym procedurom, dla wszystkich pozostałych działań oraz do określonej liczby rozliczanych dokumentów mamy stałe stawki.

Jeśli wciąż się wahasz, z pewnością zmienisz zdanie po zapoznaniu się z naszym cennikiem. Biuro finansowo-podatkowe SigmaPARTNER to pełna transparentność rozliczeń!


Nazwa UsługiCena
Wirtualna Asystentka

Dowiedz się więcej klikając w ten link.

Sporządzanie bilansu oraz rachunku wyników na żądanie klienta

300,00 zł

Rozliczenie kadrowo płacowe miesięczne – do 1 pracownika ( indywidualnie ustalone z klientem)

35,00 zł do 100 zł

Korekta deklaracji VAT lub CIT z winy klienta (np. w związku z niedosłaniem na czas wszystkich dokumentów księgowych)

100 zł

Pełne usługi księgowe dla spółek z o.o.

Poniższe kwoty przedstawiają wysokości poszczególnych abonamentów, jednak mogą zostać zmodyfikowane w przypadku bardziej skomplikowanej procedury księgowej o czym klient jest zawsze wcześniej informowany:

  • Od 0 do 10 dokumentów – 617 PLN miesięcznie
  • Od 11 do 40 dokumentów – 864 PLN miesięcznie
  • Od 41 do 70 dokumentów – 987 PLN miesięcznie
  • Od 71 do 120 dokumentów – 1110 PLN miesięcznie
  • Od 121 do 170 dokumentów – 1234 PLN miesięcznie
  • Od 171 do 210 dokumentów – 1357 PLN miesięcznie
  • Od 210 i więcej – stawka indywidualna
Usługi księgowe dla spółek w Anglii

Do 50 dokumentów miesięcznie, obroty do £150,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £180 miesięcznie
Do 150 dokumentów na miesiąc, obroty do £350,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £250 miesięcznie
Bez ograniczeń dokumentów, obroty do £600,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £320 miesięcznie
Bez ograniczeń dokumentów, obroty do £1,000,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £450 miesięcznie
Bez ograniczeń dokumentów, obroty do £1,500,000 na rok ( CT, VAT, PAYE dla 2 osób) – £550 miesięcznie
Bez ograniczeń dokumentów, obroty powyżej £1,500,000 na rok – cena do ustalenia

PAKIET MINI – Głównie w celu optymalizacji podatkowej.

Do 50 dokumentów, obroty do £80,000 na rok – £100 miesięcznie / mniej niż 10 transakcji miesięcznie to £80

Dodatkowe opłaty

Dodatkowy pracownik – £15 miesięcznie
CIS Return do 5 subcontractors – £35 miesięcznie (dodatkowy subcontractor £10 miesięcznie)
Rozliczanie transakcji walutowych – (przy pakietach liczących liczbę dokumentów każda transakcja jest liczona *2, przy pakietach bez limitu abonament jest 20% droższy)
VAT/VAT MOSS przy opcji MINI – £50 miesięcznie
Do liczenia transakcji liczymy wszystko – fakturę zakupu, sprzedaży i każdą transakcję bankowa x1
Confirmation statement – £13
Late fee payment plus 5% odsetek – jeśli faktura jest nieopłacona ponad 21 dni – do każdej faktury – £90
Jeśli firma prosi o coś 3 raz, a klient dalej nie przesyła to liczę £15 za kolejne przypomnienie
Dodatkowe przypomnienia – £15 za kolejne przypomnienie (W przypadku gdy firma prosi o coś już 3 raz np. brakujący wyciąg bankowy, faktura ets)

Rejestracja spółki z o.o.

1850 zł,

w cenie: koszty sądowe i urzędowe, rejestracyjne: Vat, ZUS, podatek PCC, opłata od czynnosci cywilnoprawnych.

Zakładanie spółek w Anglii

Rejestracja spółek Ltd.:

150 GBP.

Adres rejestracyjny LTD tzw. Virtual Office ( jeśli klient nie ma swojego to  dodatkowo: 165 GBP/na rok)

Sporządzenie rocznego Sprawozdania Finansowego
  • Przygotowanie sprawozdania finansowego do badania przez biegłego rewidenta oraz asysta przy badaniu – w zależności od wymagań biegłego: od ok. 1500 zł.
  • Opracowanie polityki rachunkowości i ZPK: 750 zł.
  • Weryfikacja ksiąg i rozliczeń podatkowych za okresy poprzedzające podjęcie współpracy – wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od czasochłonności i ilości korekt.
  • Kwota nie mniejsza niż jednomiesięczna opłata abonamentu: minimum 500 zł
Jednoosobowa działalnosć gospodarcza
  • Od 0 do 2 dokumentów – 50 PLN
  • Od 3 -10 dokumentów – 102 PLN
  • Od 11 -30 dokumentów –185 PLN
  • Od 31 -70 dokumentów –288 PLN
  • Od 71-120 dokumentów –401 PLN
  • Od 121-170 dokumentów –504 PLN
  • Od 171 -200 dokumentów – 607 PLN
  • 201 i więcej – stawka indywidualna
Konsultacje (dla klientów konsultacje są darmowe)

250 zł

Zdalny moduł programu Comarch ERP Optima do wystawiania i podgladu oraz raportowania faktur online (300 zł jednorazowo na rok)

50 zł / miesiecznie

Zadzwoń do nas +48 500 300 788

Masz Jakiekolwiek pytania?

Napisz do nas