Niedoceniana taśma z nadrukiem
W świecie biznesu konkurencja jest ogromna. Dlatego każdy detal ma znaczenie. Jednym z często niedocenianych elementów jest taśma z nadrukiem. To przede wszystkim praktyczne narzędzie. Jednocześnie jest to również potężny nośnik reklamowy. Warto więc wiedzieć jak taśma pakowa z nadrukiem firmowym może przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności marki. Ta z kolei przełoży się bezpośrednio na wzrost liczby zamówień.
Zastosowanie taśmy z nadrukiem w biznesie
Taśma z nadrukiem może zawierać różne treści. Bywają to ostrzegawcze napisy typu „ostrożnie, szkło”. Jednak najczęściej jest tam zamieszczone logo firmy lub hasło reklamowe. W ten sposób oswaja się klientów z widokiem logotypu firmowego. To doskonały sposób na wzmocnienie tożsamości marki. Każda przesyłka staje się wizytówką firmy. Taśma pakowa z logo przyciąga uwagę odbiorcy już od pierwszego kontaktu.
Reklamowanie nie należy do najtańszych działań. Nieduże firmy nie są w stanie przeznaczyć dużych nakładów na reklamy w radio bądź telewizji. Jednak taśma pakowa z własnym nadrukiem nie jest formą kosztowną. Jednocześnie to efektywna forma reklamy. Gdy paczka podróżuje do klienta, logo firmy jest widoczne na każdym etapie dostawy. W ten sposób zwiększa się zasięg marki.
Spersonalizowana taśma świadczy o dbałości o detale. Klienci często kojarzą takie elementy z wysoką jakością świadczonych usług. Niewielkim kosztem można więc budować profesjonalny wizerunek.
Taśma pakowa pełni też funkcję zabezpieczającą. Jej uszkodzenie lub brak na paczce może świadczyć o próbie nieautoryzowanego dostępu do zawartości. To szczególnie istotne, jeśli wysyła się towary o większej wartości.
Firmy dbające o środowisko mogą wybrać taśmy z materiałów ekologicznych. Najpopularniejsza jest oczywiście taśma papierowa. Będzie to dodatkowym atutem w oczach świadomych ekologicznie klientów.
Dobór taśmy do potrzeb
Producenci taśm prześcigają się z propozycjach dla biznesu. Warto jednak poświęcić nieco uwagi, aby wybrać dobry produkt. Zwyczajna taśma pakowa ma za zadanie dobrze kleić różne materiały, najczęściej kartony. W wersji z nadrukiem, to również ważna cecha. Poza tym jednak należy zadbać o jakość nadruku. Grafiki i napisy powinny być czytelne. Słaby projekt nie będzie zachęcał do czytania i zapamiętania. Dobra taśma pakowa z logo nie powinna się też wycierać podczas transportu czy magazynowania.
Istotny jest też materiał, z którego powstała taśma. Pakowanie Bydgoszcz w firmach dbających o wizerunek eko, powinna się odbywać za pomocą taśm papierowych.